Bye Bye Old Times

lunes, 24 de septiembre de 2012




Time goes by so quickly

I was going through some photos of mine when I was in high school, and I found these. Those were the first pictures destined to be posted on Lookbook. Of course they never were, I was very shy. I must have 18 here and weight around 100 pounds. Look at my little arms and legs. Time goes by so quickly, really. To be really honest, I like me more now.

Now, about my absence…

I’ve been very ill and I had to stay in bed for 3 days. Nothing too serious, don’t worry. It’s just a matter of eating healthy and being careful. I hope to be uploading new looks soon, because I miss taking pictures and showing my new outfits to you.

On another note, next week is my birthday and I’m really excited. I’m turning 21. Oh my God, I feel really old, but doesn’t matter. I love birthdays and I can’t wait to celebrate mine.

I hope you’re doing well and I’m looking forward to writing more these days.

Xoxo
- Avi

&&

Como pasa el tiempo…

Estaba viendo viejas fotos mías de la preparatoria y encontré estas. Eran mis primeras fotos destinadas para Lookbook. Claro que nunca las subí, me daba mucha pena. Aquí fácil debo tener unos 18 años y pesar 100 libras. Miren mis bracitos y piernas. Que rápido pasa el tiempo, enserio. Para ser sincera me gusto más hoy que en ese tiempo. Tengo cara de bebe. 

Ahora a las noticas del porqué de mi ausencia…

He estado muy enferma y tuve que estar 3 días en cama. Nada grave, no se asusten. Solamente es cuestión de comer bien y tener cuidados.  Espero subir looks pronto porque extraño tomarme fotos y darles a conocer a todos mis nuevos conjuntos.

Pasando a otra cosa, la próxima semana cumplo años y estoy súper emocionada. Voy a cumplir 21 años. Dios mío, me siento súper vieja, pero no importa. Amo los cumpleaños  y no puedo esperar a festejar el mío.

Espero verlos pronto en estos días, y que estén bien.

Xoxo
-Avi

3 comentarios:

  1. Glad you are doing better! Look forward to your new post! xo Monik www.Modeets.com

    ResponderEliminar
  2. Wow te ves muy diferente, Avi! Siempre es bueno recordar!

    No sabía de tu enfermedad, pero espero te mejores pronto, cualquier cosa que sea toma los cuidados necesarios, espero mejores pronto para que nos muestres más posts y ya te felicitaremos en tu cumpleaños!

    Un saludo y ánimo :)

    Pablo de fungiexpress.com

    ResponderEliminar
  3. Looking forward to seeing you back with outfit posts :)
    But definitely take care of yourself! I hope you recover in time for your 21st - that's so exciting haha!

    Enter to win a $40 voucher to InDressMe!
    Trendy Teal

    ResponderEliminar

Thanks for your comment!~Come back soon.
Muchas gracias por tu comentario!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips